Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Hej igen och välkomna till min nya blogg!

Av Malin - 25 december 2010 15:30

Gamla och nya läsare, välkomna!


Jag har flyttat hit från min gamla blogg http://malinlj.blogg.se för att kunna sätta lösenord på vissa utvalda inlägg, då jag inte känner att jag vill lösenordsskydda hela bloggen. Dessutom har jag haft min gamla blogg länge. Mycket har hänt ni mitt liv sen jag började med den, och mer händer hela tiden. Känner att det behövs en nystart!


Om ni vill ha lösenordet till de lite mer privata inläggen så skriv en kommentar så får ni det.


På återseende!

 
 
Sofia

Sofia

25 december 2010 18:05

Hej Malin. Hoppas ni har haft en bra och mysig jul såhär långt. Jag tar gärna lösenord till din nya blogg om man får.

Får se om man själv återfår blogglusten snart.. Lite segt på den fronten just nu.

Kram

http://sofiasblogg.blogg.se

 
Nina

Nina

26 december 2010 22:10

Hej Malin,

JAg skulle tycka att det vore roligt att få lösen, om du vill dela med dig av det :) Har följt dig i din förra blogg och tycker det är så kul att läsa barn/gravid-bloggar.
Själv har jag inte heller bloggat på länge, av samma anledning som du. Tiden finns inte. Och eftersom vi precis fått en till i familjen så blir det ju inte direkt mer tid över att blogga :)

Ha det bra, som sagt det vore kul att få lösen, men förstår samtidigt om jag inte får det :)

Mvh,
Nina

http://www.deadspritit.se

 
Anna

Anna

27 december 2010 19:09

Hej Malin!

Jag följer efter till din nya blogg;)

http://annasviktiga.blogspot.com

 
teddy

teddy

4 januari 2011 14:33

Hejhj vännen och välkommen tillbaka.
Så skoj att du börjat blogga igen.
m du vill så kan du skicka lösen till mig så ska jag försöka memorera den.
varnagirl@hotmail.com

Kram o ha en fin fin dag.

http://www.caitlin.blogg.se

 
Ingen bild

Åsa

7 januari 2011 10:17

hej vad kul att du planerar på att fortsätta. skulle vara trevligt om man var en av de som fick lösenordet så man fick följa allt.
asa.skoldehammar@hotmail.se
kram Åsa

 
Liw

Liw

8 januari 2011 23:59

yes, börja ordentligt nu :-)

tar gärna lösen. lämna en kommentar så godkänner jag den inte eller raderar infon :)
kram

http://liwetochvardagen.se

 
Therese Isaks Mamma

Therese Isaks Mamma

11 januari 2011 11:04

Kul att du börjatblogga igen.. tycker tiden är svår..ochvad ska man skriva.. fundrerar med på att byta plats..
vill gärna ha ditt lösen=)
kram T´herese

http://www.kanintelevautan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 januari 2011 17:30

I torsdags tog jag en sväng på stan när jag kom fram med tåget. Var ju slutrea i de flesta affärer! Jag var framför allt ute efter pyjamasar till Walter plus nån byxa. Jag kom till slut hem med:   En pyjamas, Lindex 100 kr istället för 200 Tv...

Av Malin - 30 december 2010 20:15

Runt kl 18 idag kom vi hem från Kiruna. Thaimat fick följa med hem så nu är vi mätta och nöjda. Jag har hunnit packa upp våra väskor också och Walter har lekt en massa med sina julklappar han fick här hemma på "Lilla julafton" dagen innan vi åkte til...

Av Malin - 29 december 2010 23:06

Just nu befinner vi oss hos Roberts familj i Kiruna. Vi kom igår hem från Pajala från hans mormor och andra släktingar, och dagen idag har ägnats åt besök hos hans farmor och syster med famij, samt bastubad, spel, god mat och umgänge med Roberts sysk...

Presentation

Välkomna till min nya blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards